beantwoord

Thalys ticket door heel Nederland geldig?

• 19 juni 2017
  • 5 reacties
  • 2692 Bekeken

Ik reis op 2 juli van Rotterdam naar Parijs en heb hier mijn ticket al voor. Vorig jaar reisde ik van Brussel naar Londen, maar was mijn ticket ook in heel Nederland geldig op de dag van vertrek, zodat ik 'gratis' naar mijn beginstation kon reizen. Geldt dit ook voor mijn ticket naar Parijs?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 20 juni 2017, 15:47

Dag juliax99, welkom op het forum!

Ik heb het even met mijn collega's van NS International overlegd, die geven aan dat er voor kaartjes naar Londen inderdaad dit soort tickets aangeboden werden. Voor Parijs is dit niet het geval. Je hebt dus nog een vervoerbewijs in Nederland nodig.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Een thalys ticket heb ik nog nooit gezien met de tekst "geldig van en naar elk station in Nederland". Volgens mij is dat alleen voor de IC naar Brussel en Londen
Reputatie 7
Badge +4
Van en tot Rotterdam heb ik altijd moeten betalen, dus ik vrees dat dit voor u ook geldt.
Badge +3
Dat moet haast wel een tijdelijke actie van Thalys geweest zijn (vanaf elk station in NL naar Brussel).
Dag juliax99, welkom op het forum!

Ik heb het even met mijn collega's van NS International overlegd, die geven aan dat er voor kaartjes naar Londen inderdaad dit soort tickets aangeboden werden. Voor Parijs is dit niet het geval. Je hebt dus nog een vervoerbewijs in Nederland nodig.
Hartstikke bedankt allemaal!!!

Reageer