beantwoord

Thalysthecard-nummer bij binnenlandse reis invullen

• 10 mei 2017
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Ik zit met het volgende probleem:

Op nsinternational.nl kan een kaartje voor de thalys gekocht worden, waarbij het nummer van de loyaliteitskaart kan worden ingevuld nadat een internationale bestemming is ingevoerd. Wil ik echter met de thalys van bijvoorbeeld Amsterdam naar Rotterdam, dan kan het kaartnummer niet ingevoerd worden. Ik snap niet waarom dat zo is, want ik wil graag gebruik maken van de voordelen van thalysthecard.

Een kaartje kopen op de website van thalys is niet te prefereren vanwege de bugs in die site, en bovendien zou ik de kosten graag op de factuur van mijn ns business card terugzien (volgens mij is dit niet mogelijk op de thalys-website). Is er in mijnnszakelijk de misschien mogelijkheid om je thalysthecard-nummer op te geven, te koppelen als het ware?
icon

Beste antwoord door Iris NS 10 mei 2017, 18:43

Welkom op het NS Serviceforum, Henri3 :)

Ik heb het even nagevraagd en ik denk dat ik weet waar het probleem zit. Een Thalys TheCard kun je niet gebruiken i.c.m. zakelijke reizen.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, Henri3 :)

Ik heb het even nagevraagd en ik denk dat ik weet waar het probleem zit. Een Thalys TheCard kun je niet gebruiken i.c.m. zakelijke reizen.
Aha, da's duidelijk. Bedankt!
Graag gedaan 🙂 Goede reis alvast!

Reageer