Tijdelijk gratis 1e klas upgrade Interrail Global Pass

Badge +3
Vandaag was ik me wat aan het oriënteren op een internationale treinreis toen ik deze aanbieding tegenkwam: https://www.interrail.eu/nl/from-interrail-with-love. De aanbieding is te koop tot en met 28 februari.

Ik kan er zelf geen gebruik van maken maar voor anderen met internationale reisplannen kan het interessant zijn. Zo kun je 3 dagen binnen een maand 1e klas reizen vanaf €208.

Een prettige wijziging bij de Interrail Global Pass is dat heen- en terugreis naar de grens zijn inbegrepen.

Verder is het mogelijk om tegen €38 reserveringskosten met de Eurostar van Brussel naar Londen te reizen in Standard Premier en voor €43 van Londen naar Amsterdam.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dank, iMark!
Reputatie 3
iMark schreef:

Verder is het mogelijk om tegen €38 reserveringskosten met de Eurostar van Brussel naar Londen te reizen in Standard Premier en voor €43 van Londen naar Amsterdam.

Hou er wel rekening mee dat Eurostar (en Thalys) een beperkt aantal stoelen voor Interrail beschikbaar stellen. Ik probeerde vandaag (17/2) zo'n reservering voor begin mei naar Londen (met .Brussel 10:56) te maken, maar dat was voor Interrail uitverkocht. Een gewoon kaarje kon wel.
Badge +3
Dat kan inderdaad een probleem zijn, zeker op drukke dagen/tijdstippen. Het contingent plaatsen is nogal beperkt. Mijn tip is om eerst te kijken of je kunt reserveren en pas wanneer je de reservering(en) hebt de Interrail zelf te kopen.

Reageer