Trainmanager Internationaal vacature | NS Community

Trainmanager Internationaal vacature

  • 16 December 2021
  • 5 reacties
  • 320 Bekeken

Goedemorgen,

Aangezien de recruitment afdeling constant bezet is en ik graag nog enkele vragen heb stel ik ze hier.

 

Ik heb interesse in de vacature van trainmanager (Thalys/Eurostar) en heb in de vacature gelezen dat je een taaltoets (A2 niveau)krijgt.

Vraag 1: is het alleen maar spreken of moet je ook zinnen opschrijven ?. Ik ben vloeiend in Engels, en Frans ben ik op dit moment aan het leren.

Wat ik ook graag wil weten is: moet je bij deze vacature ook een capaciteiten - psychologische testen doen ?. Want dat had ik namelijk gezien bij de reguliere vacature van conducteurs.

 

Groet George

 


5 reacties

Je vous souhaite bonne chance!

@bahnrider @Tijdvoor @Erryt NS 

Dank voor jullie antwoorden. Heb net met afdeling recruitment gesproken. Je moet Frans kunnen spreken en de capaciteiten test uitvoeren. Ik weet nu genoeg.

 

Dank

Reputatie 7
Badge +1

@vraag 2: ja, beide. Dit geldt als zodanig eigenlijk bij vrijwel elke spoor-mij anywhere in EUR.

Mogelijk, maar dat weet ik niet, doen ze het op de belse methode: dat wil zeggen met wat zij '’concours'’ noemen, te vergelijken met een staatsexamen, en naar gelang de open plekken wordt dan vanaf de best scorende nr 1 de lijst aangevuld-maar uiteraard wel met inachtnemen van de vereiste MINimum eisen. Zo worden bvb in Belgie vrijwel alle overheidsbanen opgevuld. En in FR ook wel

In het blad van reizigersvereniging ROVER stond een maand of wat terug en zeer uitgebreid interveiw met een Thalys-treinmanager die al vele jaren daar werkt en vel info hierover had. Mogelijk staat dat nog op hun site. Hij was daarvoor manager van een McDon!

Hallo George31 en welkom bij de NS Community,

 

Ik durf je vragen niet te beantwoorden. Wellicht dat iemand het hier weet, maar ik ben bang dat je het beste nogmaals aan de bel bij recruitment moet trekken.

@George31 War betreft de taal. Kijk eens op https://www.slo.nl/thema/vakspecifieke-thema/nederlands/referentiekader-taal/ en https://detaalbrigade.nl/taalniveaus/

Succes!

Reageer