beantwoord

transportfiets mee op de trein

• 4 mei 2017
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Ik wil heel graag mijn lichtgewicht supersnelle transportfiets Bullit 245cm bij 40cm en mijn hond van 14 kl meenemen op de treinen naar Frankrijk en daar met haar lekker naar het zuiden fietsen en weer terug op de trein. Is dat mogelijk?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 mei 2017, 14:08

Hallo MarMickMooz en welkom op het NS Serviceforum,

Zoals iMark al aangeeft zijn er strenge regels voor het reizen met een fiets. Jouw fiets is te groot om mee te mogen nemen in de Thalys. Ook dien je deze in een speciale fietshoes te stoppen die je op het station kan kopen.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Internationaal reizen om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Dat gaat volgens mij niet lukken. Een fiets meenemen naar Frankrijk is gebonden aan strenge regels, ook op het gebied van de afmetingen.
https://www.nsinternational.nl/nl/voorbereiding-thuis/fiets-meenemen-in-de-trein
Hallo MarMickMooz en welkom op het NS Serviceforum,

Zoals iMark al aangeeft zijn er strenge regels voor het reizen met een fiets. Jouw fiets is te groot om mee te mogen nemen in de Thalys. Ook dien je deze in een speciale fietshoes te stoppen die je op het station kan kopen.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Internationaal reizen om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer