trein naar Berlijn

  • 9 April 2022
  • 6 reacties
  • 171 Bekeken

Ik heb gezien dat een retour berlijn minimaal 435 euro p.p,kost incl korting in Nederland. klopt dit?

 


6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Petra en welkom bij de Community! 

Dat is wel erg prijzig. Er zijn vast en zeker goedkopere tickets. Dit is wel afhankelijk vanaf welk station je wil reizen en op welke dag. Je kan de reis opzoeken via de website om alle prijzen te zien. Mocht je er niet uitkomen, kan je nog laten weten wat het traject en welke dag/tijd je wil reizen. Dan kunnen we met je meekijken.

Reputatie 7
Badge

@Petra Benning waar heeft u dat gezien? 

Reputatie 7
Badge +1

Momenteel is er nog een week of wat een extra special aanbdg: 29€/enkel, beetje onduidelijk of vanaf E:LK NS-station of enkel waar die berliner zug stopt. Maar dan moet je wel geluk hebben, en vast boeken. Normaal is dat vanaf 39€, dus die enorme korting valt ook nogal mee.

Die prijs zal wel door mensen die helemaal niks van tarieven snappen of weerstand tegen treintjes hebben gevonden zijn als 1e kl. Flex retour.

Iedereen kan ook nog-voor rond de 200€, met koritng voor ju- of senior, een InterRail pas voor 4 dagen in 1 maand kopen, zodat je naast dit retour nog een ander retour-ENkel dan 2e vanaf de grens, kan doen.

Reputatie 7
Badge +4

In dit topic staat al enige voorinformatie. Mogelijk is € 435 het tarief met de Gouden koets.

Ik heb gezien dat een retour berlijn minimaal 435 euro p.p,kost incl korting in Nederland. klopt dit?

 

Nee, dat klopt niet.

Reputatie 4

Ik heb gezien dat een retour berlijn minimaal 435 euro p.p,kost incl korting in Nederland. klopt dit?

 

Nee, dat kan onmogelijk. Via de website van NS International was ik nog geen 50 euro kwijt, voor een enkele reis vanaf Kampen naar Berlijn Potsdamer Platz. Tijdig boeken helpt wel mee, maar zo duur zal het nooit zijn, ook niet voor een retour!

 

Edit: enige verduidelijking toegevoegd

Reageer