beantwoord

treinkaartje van heerlen naar Vise

Kan ik een retourkaartje van Heerlen naar Vise online bestellen, of hoe raak ik daar aan?
icon

Beste antwoord door Thom 12 oktober 2017, 21:33

Ja hoor, gewoon via www.nsinternational.nl

Vul dan wel retour in, u kunt desnoods ook twee keer een enkele reis kopen. In het weekend is een retour iets goedkoper voor het Belgische deel, dat is echter zeer kort. Veel maakt het dus niet uit.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ja hoor, gewoon via www.nsinternational.nl

Vul dan wel retour in, u kunt desnoods ook twee keer een enkele reis kopen. In het weekend is een retour iets goedkoper voor het Belgische deel, dat is echter zeer kort. Veel maakt het dus niet uit.
Reputatie 4
Via de kaartautomaat is ook een optie.
volvo8700 schreef:

Via de kaartautomaat is ook een optie.

dat wilde ik straks ook doen, maar stond een automaat van Arriva daar zag die mogelijkheid niet.
Reputatie 7
Badge +3
Wat? Heerlen ook al geen NS automaat meer? Verdampen die dingen in Limboland of zo?

Volgens deze info is er zelfs een Tickets & Service balie..

Okee, ze zijn aan het verbouwen maar waarom dan wel een Arriva en geen NS kaartautomaat?
Reputatie 7
Badge +4
In Heerlen zijn gewoon NS-automaten.
Reputatie 7
Badge
hier zijn meer mogelijkheden genoemd:
https://www.rover.nl/op-reis/buitenland/goedkoper-de-grens-over

De 65+’er die bij NMBS een seniorbiljet koopt voor €8,60 (€8,80 vanaf 1-2-2014), kan vanaf de stations Maastricht, Maastricht Randwyck of Eijsden naar ieder station in België reizen en op dezelfde dag terugkeren.
Verder reizen jongeren onder de 26 voordelig met een Go Pass, die vanaf Maastricht €7,30 per enkele reis kost (€7,40 vanaf 1-2-2014) naar elk station in België. Dit ticket is alleen online bij de NMBS te koop.
Thom schreef:

In Heerlen zijn gewoon NS-automaten.

ben er juist in geslaagd om via hoger website van ns internationaal te kopen.. een retour lukte niet. Ik dacht dat er nog een NS automaat stond, ben er helemaal voor naar de overkant, busstation voor moeten lopen. maar het was zo donker er niet in slaagde om met pinpas te betalen.
en ja die service is inderdaad maar was na 19 uur gesloten. dank voor jullie hulp!
Reputatie 7
Badge +4
Nsinternational is de oplossing als u, zoals u vroeg, het online te kopen. Als een retour niet lukt, koopt u een enkeltje Heerlen-Visé en een enkeltje Visé-Heerlen. Qua prijs maakt het praktisch niet uit.

Reageer