beantwoord

Uitchecken na reis vanuit Antwerpen met ticket?

• 27 mei 2018
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Vrijdag reisde ik met een ticket voor de internationale trein vanuit Antwerpen naar Gouda. Om het station uit te komen en verder te reizen moest ik uitchecken. Er werd direct een correctietarief van €20 in rekening gebracht.

Hoe kan ik dit terugkrijgen? Via mijn NS zie ik geen mogelijkheden voor een ‘vrije’ aanvraag.
icon

Beste antwoord door Robert B 27 mei 2018, 16:08

Welkom bij de community!

Dit gaat om een 'reis' zonder incheck. Er wordt dan het instaptarief (€20) gerekend omdat het systeem niet weet waar je vandaan komt.

Je had in Gouda met de Aztec (blokjes)code op je internationale ticket door het poortje in Gouda moeten gaan.

Via de klantenservice kan je die €20 gewoon terug krijgen. Via Twitter of bellen met 030 751 5155 (later op de avond is het vaak rustig) is het handigst.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de community!

Dit gaat om een 'reis' zonder incheck. Er wordt dan het instaptarief (€20) gerekend omdat het systeem niet weet waar je vandaan komt.

Je had in Gouda met de Aztec (blokjes)code op je internationale ticket door het poortje in Gouda moeten gaan.

Via de klantenservice kan je die €20 gewoon terug krijgen. Via Twitter of bellen met 030 751 5155 (later op de avond is het vaak rustig) is het handigst.
Heb je zo voldoende informatie Catharina82? We lezen het graag!

Reageer