beantwoord

Uitchecken vanaf een Buitenlandse bestemming

• 25 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Na mijn vakantie pakte ik de trein van Brussel Luchthaven via Antwerpen de Thalys naar Rotterdam.
Eenmaal daar aangekomen ben je feitelijk niet ingechecked, maar moest ik wel uitchecken.
Resultaat, er werd 20€ afgeschreven.

Hoe kan ik dit geld terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 25 augustus 2017, 23:38

Daar is iets misgegaan. Op ieder internationaal vervoerbewijs staat als het goed is een blokjescode waarmee men poortjes kan openen. Mocht dat niet lukken, dan staan er op het perron waar Thalys aankomt ook nog paaltjes. Als je daar incheckt en binnen een uur bij de poortjes uitcheckt krijg je je geld terug.

Maar voor nu is dat allemaal gepraat. U kunt uw geld het gemakkelijkst terugvragen via de telefonische klantenservice. Zij zijn dag en nacht bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +1
Daar is iets misgegaan. Op ieder internationaal vervoerbewijs staat als het goed is een blokjescode waarmee men poortjes kan openen. Mocht dat niet lukken, dan staan er op het perron waar Thalys aankomt ook nog paaltjes. Als je daar incheckt en binnen een uur bij de poortjes uitcheckt krijg je je geld terug.

Maar voor nu is dat allemaal gepraat. U kunt uw geld het gemakkelijkst terugvragen via de telefonische klantenservice. Zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Reageer