beantwoord

Upgrade 1e klas NS international

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Kan ik naar 1eklas upgraden vanaf Eindhoven?
Ik heb NS kaartje internationaal (Dusseldorf -Amsterdam) maar eerste deel per bus naar Eindhoven.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 19 december 2018, 21:28

Dit is niet mogelijk. Je kan alleen ervoor kiezen om de gehele reis 1ste klas te reizen of in de 2de klasse. Je kan wel tot de grens eerste klasse reizen en vanaf daar een kaartje kopen voor de 2e klasse voor het vervolg van je reis.

Bekijk origineel

6 reacties

Hi 4sma. Welkom bij de Community!

Bedoel je dat je het deel van Eindhoven naar Amsterdam 1e klas wilt reizen?
Jazeker. Alleen ik zit nu al in de 2de klas. Maar voor volgende keer dus dezelfde vraag.
Grt 4sma
Dit is niet mogelijk. Je kan alleen ervoor kiezen om de gehele reis 1ste klas te reizen of in de 2de klasse. Je kan wel tot de grens eerste klasse reizen en vanaf daar een kaartje kopen voor de 2e klasse voor het vervolg van je reis.
Reputatie 4
Topicstarter reist per IC Bus van Düsseldorf naar Eindhoven, dus het gaat alleen om het traject Eindhoven-Amsterdam. Dan moet het toch mogelijk zijn om uit de automaat een 2-1 overgangsbewijs te kopen. Of is zo'n overgangsbewijs niet geldig in combinatie van dat ticket Düsseldorf-Amsterdam?
Helaas, Vareo dat is niet mogelijk. Dan dien je een ticket te kopen tot Eindhoven en op Eindhoven een ticket te kopen van Eindhoven naar Amsterdam voor de 1e klas. De upgrade uit de automaat is niet geldig in combinatie met het Internationale Ticket.
Reputatie 4
Okee, duidelijk!

Reageer