beantwoord

Van Arnhem -> Munchen, later opstappen

• 26 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 272 Bekeken

Ik ga met een collega naar munchen. Nu heeft een 3e collega de trein kaartjes besteld, 1 ticket, voor 2 collega's.

Nu vertrekt de ICE vanuit Arnhem (staat ook op ticket), maar ik zou eigenlijk op een later station op willen stappen (Emmerich). Maar aangezien wij maar 1 ticket hebben, weet ik neit, of mijn collega gewoon in arnhem op zou kunnen stappen. En dat ik, met dezelfde ticket, in Emmerich op kan stappen?

Weet iemand it?
icon

Beste antwoord door Tochjo 26 augustus 2019, 09:09

De ICE stopt niet in Emmerich.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
De ICE stopt niet in Emmerich.
Hallo TLeijzer en welkom bij de NS Community,

Ik ben bang dat je vraag hiermee is beantwoord. Heb je verder nog vragen voor oNS? Via onze Reisplanner kan je zien waar deze wel stopt.
Reputatie 4
En nee dus, je kan met dat ticket echt niet op de andere ABELLIO R19 trein stappen (niks express, stopt overal) tot Duisburg, ook niet vanaf Elten (splinternieuwe halte ook langs deze lijn), noch Zevenaar.
Badge +3
Als je echt niet eerst naar Arnhem wilt reizen dan zou je met de RE19 (met een ander kaartje) naar Oberhausen kunnen reizen en je daar bij de reisgenoten voegen. Maar dan moet je wel een uur eerder uit Emmerich vertrekken en ook nog eens bijna een uur wachten in Oberhausen.
Reputatie 5
Wellicht is het dan een optie om eerst van Emmerich naar Arnhem te reizen.

Reageer