In augustus wil ik reizen van Hoofddorp naar Bad Bentheim , nu wil ik liever niet met de internationale trein reizen maar met de NS naar Hengelo en daar de trein pakken naar Bad Bentheim nu is daar erg weinig over te vinden , als ik mijn reis bij de Ns na ga kan ik alleen met de internationale trein
Is het mogelijk om in Hengelo een trein te pakken naar Bad Bentheim en dat ik daar ook een kaartje kan kopen ?
Beste antwoord door Thom
U moet uw reis dan splitsen in Hoofddorp-Hengelo en Hengelo-Bentheim. Dan ziet u de verbinding wel staan. U kunt die gewoon nemen. De aansluiting is niet geweldig, even wachten dus. Dan kunt u daar een kaartje kopen, ook in de trein bij mijn weten.
Het kaartje is goedkoper. Als u in Duitsland verder reist, is het zinvol te weten dat het Niedersachsenticket geldig is in dit hele grote Bundesland. U kunt voor 24 euro dan onbeperkt reizen in het Nahverkeer, dus de Duitse RB en RE treinen, maar niet met de ICBerlijn. De minimale €5.80 retour hoeft u dan niet te betalen, omdat het Niedersachsenticket geldig is vanaf Hengelo.
Bekijk origineel
Het kaartje is goedkoper. Als u in Duitsland verder reist, is het zinvol te weten dat het Niedersachsenticket geldig is in dit hele grote Bundesland. U kunt voor 24 euro dan onbeperkt reizen in het Nahverkeer, dus de Duitse RB en RE treinen, maar niet met de ICBerlijn. De minimale €5.80 retour hoeft u dan niet te betalen, omdat het Niedersachsenticket geldig is vanaf Hengelo.