beantwoord

Van Vlssingen naar Boedpest het goedkoopst met interrail?

Reputatie 4
Ik wil in aan het eind van volgend jaar reizen naar Boedapest met de trein is de interrail van 208 euro dan het goedkoopst die 208 euro of hebben onze trein experts een betere optie?
icon

Beste antwoord door Vareo 10 mei 2018, 09:56

Interrail is inderdaad een goede optie. Je kan dan ook varieren in reisroutes.
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 4
60 euro sparreis tot frankfurt.
Reputatie 4
Laat maar interrail is het goedkoopst.
Reputatie 7
Op het fietsje naar vliegveld Arnemuiden, daar kaap je een vliegtuig en vlieg je gratis naar Boedapest 🙂?

Met google kun je zelf ook alles vinden 😉
Reputatie 4
Op het fietsje naar vliegveld Arnemuiden, daar kaap je een vliegtuig en vlieg je gratis naar Boedapest 🙂?

Met google kun je zelf ook alles vinden ;)

Een conducteur die kapen steunt vandaar dat stukje tekst onder je reactie.
Reputatie 7
Ken je geen sarcasme? En gelukkig ben ik geen conducteur:)
Reputatie 5
Reputatie 4
bedankt
Reputatie 2
Hi! Je kan vanuit Vlissingen met een sparpreis ticket (20 euro) tot net over de grens komen in Duitsland (e.g Bad Bentheim). Vanuit Bad Bentheim kun je met 1 overstap in Berlijn voor 20 euro naar Praag (https://www.cd.cz/). Een kaartje Praag-Budapest kost dan los 14 euro. Oftewel, voor 54E enkeltje kun je naar Budapest komen vanuit Vlissingen. Mocht je meer details willen hebben, laat het me dan weten!
Reputatie 5
Wel omslachtig. En je zit vast aan de geboekte treinen.
Reputatie 4
Hi! Je kan vanuit Vlissingen met een sparpreis ticket (20 euro) tot net over de grens komen in Duitsland (e.g Bad Bentheim). Vanuit Bad Bentheim kun je met 1 overstap in Berlijn voor 20 euro naar Praag (https://www.cd.cz/). Een kaartje Praag-Budapest kost dan los 14 euro. Oftewel, voor 54E enkeltje kun je naar Budapest komen vanuit Vlissingen. Mocht je meer details willen hebben, laat het me dan weten!
kan bij de CD spoor maatschappij zonder creditcard betalen?
Reputatie 6
Badge +1
Bij de CZ kun je een sparpreis bad bentheim-praag (of budapest) boeken voor weinig zonder treinbinding.
Meestal kun je ook met paypal of dat soort dingen betalen, maar dat heb ik niet gecheckt.
Reputatie 4
ik deed een random een paar maanden voor uit het is veel duurder dan 14 euro.
ik denk dat vliegen beter is en voordeliger.
Reputatie 6
Badge +1
De vraag is wat je met 'beter' bedoelt als je bedoelt: goedkoper, dan mogelijk wel. Als je ets anders bedoelt zoals milieuvriendelijk dan niet.
Ik wil in aan het eind van volgend jaar reizen naar Boedapest met de trein is de interrail van 208 euro dan het goedkoopst die 208 euro of hebben onze trein experts een betere optie?
Voor € 99 kun je al een rondreis per bus boeken tussen vijf Europese steden.
Reputatie 4
Michiel als ik het goed lees is dat alleen beschikbaar op de 5 routes die zij hebben gekozen
Je moet een rondreis boeken, bijvoorbeeld
Trip 1 A --> B, Trip 2 B --> C, Trip 3 C -->D, Trip 4 D -->E Trip 4 E --> A

De enige regel is dat je volgende bestemming (B) niet dezelfde mag zijn als de vorige.
Trip 1 A --> B, Trip 2 B --> C, Trip 3 C -->B, Trip 4 B -->E Trip 4 E --> A mag dus niet.

Dus leef je creativiteit uit. Er zijn directe bestemmingen die langer duren dan 38 uur.
Trip 1) Amsterdam - Boekarest (38 uur)
Trip 2) Boekarest - Barcelona (37 uur)
Trip 3) Barcelona - Düsseldorf (20 uur)
Trip 4) Düsseldorf - Londen (10 uur)
Trip 5) London - Amsterdam (12 uur)

117 uur in de bus voor maar €99 😀
Reputatie 4
oke bedankt.
Reputatie 4
Dus al ik alleen kijk naar de prijs is de bus gewoon beter als je puur kijkt naar reistijd is de trein met de vele overstappen ook niet zo veel sneller dan de bus. In de bus kan je ook fatsoenlijker naar de wc.

Reageer