beantwoord

verbinding breda-antwerpen

• 19 mei 2020
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Hoi,

Ik ben student uit Breda, reis normaal gesproken gratis doordeweeks en ga vanaf september/augustus in Antwerpen stage lopen. Is er een studenten voordeel of ander voordeel abonnement af te sluiten zodat ik niet dagelijks het volle bedrag hoef te betalen wanneer ik van Breda over de grens naar Antwerpen Centraal ga? 

Helaas kan ik het nergens duidelijk vinden. Ik hoor het graag!

groetjes Jade

icon

Beste antwoord door Erryt NS 19 mei 2020, 21:34

Hallo Jade98 en welkom bij de NS Community,

Een tijdje geleden kwam er ook een reiziger met bijna hetzelfde topic. Helaas durf ik niets te zeggen over de abonnementen die de NMBS verkoopt. Daarvoor kan je het beste de vraag bij hun stellen. Er bestaat ook een Campuskaart, maar ik durf niet te zeggen wie daarvoor in aanmerking komt. Ik hoop dat je snel kan achterhalen wat voor jou het meest voordelig is.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Jade98 en welkom bij de NS Community,

Een tijdje geleden kwam er ook een reiziger met bijna hetzelfde topic. Helaas durf ik niets te zeggen over de abonnementen die de NMBS verkoopt. Daarvoor kan je het beste de vraag bij hun stellen. Er bestaat ook een Campuskaart, maar ik durf niet te zeggen wie daarvoor in aanmerking komt. Ik hoop dat je snel kan achterhalen wat voor jou het meest voordelig is.

Reageer