beantwoord
Vervoersbewijs NS-automaat op traject Hengelo-Bad Bentheim
Over het reizen tussen Hengelo en Bad Bentheim krijg ik tegenstrijdige informatie. Volgens de klantenservice van Keolis Nederland heb ik voor het reizen met Eurobahn (Keolis Duitsland) een apart vervoerbewijs van Keolis/Eurobahn nodig en mag ik geen gebruik maken van een kaartje uit de NS-automaat. Volgens het NS-loket in Hengelo kunnen tarieven uiteenlopen, maar mag ik voor het reizen met Eurobahn wel degelijk gebruik maken van een kaartje uit de NS-automaat. Waarop Keolis reageert dat ik toch een 'apart product' nodig heb.
Graag uitsluitsel: mag ik voor het reizen tussen Hengelo-Bad Bentheim met Eurobahn nou wel of niet gebruik maken van een kaartje uit de NS-automaat?
(In principe kom ik vanuit Assen en doe ik het hele traject met de ICE, maar als ik de aansluiting in Hengelo mis, pak ik voor het laatste stukje alsnog de stoptrein van Eurobahn)
Graag uitsluitsel: mag ik voor het reizen tussen Hengelo-Bad Bentheim met Eurobahn nou wel of niet gebruik maken van een kaartje uit de NS-automaat?
(In principe kom ik vanuit Assen en doe ik het hele traject met de ICE, maar als ik de aansluiting in Hengelo mis, pak ik voor het laatste stukje alsnog de stoptrein van Eurobahn)
Beste antwoord door Jouke NS
Hi escape en welkom bij de NS Community.
Zoals iMark aangeeft in zijn reactie kun je tickets kopen die geldig zijn bij een bepaalde vervoerder. Voor tickets bij de NS automaat geldt dat deze geldig zijn tot Oldenzaal. Dat betekent dat je deze niet kunt gebruiken voor de reis met Keolis en zul je dus een extra vervoerbewijs nodig hebben. Je kunt wel via Keolis wel een vervoerbewijs kopen, welke is geldig bij Keolis (Eurobahn). Via NS is dit echter niet mogelijk.
Bekijk origineelZoals iMark aangeeft in zijn reactie kun je tickets kopen die geldig zijn bij een bepaalde vervoerder. Voor tickets bij de NS automaat geldt dat deze geldig zijn tot Oldenzaal. Dat betekent dat je deze niet kunt gebruiken voor de reis met Keolis en zul je dus een extra vervoerbewijs nodig hebben. Je kunt wel via Keolis wel een vervoerbewijs kopen, welke is geldig bij Keolis (Eurobahn). Via NS is dit echter niet mogelijk.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.