Skip to main content

Ik heb Via Business card internationale reis geboekt die ik mogelijk wil verzetten.  Ik heb hiervoor ook speciaal een flexibele reis geboekt.
 

Als ik in de NS internationaal app op “wijzig of annuleer” klik kom ik uiteindelijk uit bij een inlog op Mijn NSI (webomgeving)  alleen daar staan mijn boekingen dan niet in.

 Ik reis met de ICE internationaal in Duitsland en de trein tussen Munster en Enschede.

 

hoe kan ik dit aanpassen. Kan ik alleen bellen?
 

 

 

Waar precies heb je geboekt? NSI-app, NSI-website, nog ergens anders ("Via Business card”)?


Goedemiddag Mdevente. Welkom bij de NS Community.

Wat er precies fout gaat is lastig te zeggen. Online wijzigen is sowieso niet mogelijk, daarvoor dien je te bellen met NS International (+31 (0)30 23 000 23.
Je dient in je Mijn NSI omgeving in te loggen met de gegevens van je Zakelijke account, dan zou je de boeking terug moeten kunnen vinden. 


Reageer