beantwoord

Volledige vergoeding mogelijk?

• 13 november 2016
  • 5 reacties
  • 250 Bekeken

Goedenavond,

Ik zou vanavond om 20.03 de reis van Heemstede-Aerdenhout naar Leuven maken, maar door een storing reed zowel die trein, als de alternatieve trein die vanaf 21.11 vanaf Haarlem naar Brussel zou vertrekken niet. Nu moet ik dus morgenochtend om 8.03 vertrekken om toch nog op tijd op mijn afspraak in Leuven te zijn, maar dit gaat 40,- kosten, ipv de gratis reis die ik vanavond zou hebben gemaakt. Kan iemand mij vertellen of ik dit volledig vergoedt zal krijgen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Gwen
icon

Beste antwoord door Denice NS 16 november 2016, 11:54

Hi Gwen26Juni. Welkom op het NS Serviceforum.

Ik neem aan dat je de rit inmiddels hebt gemaakt? Ik wil je aanraden om even contact op te nemen met mijn collega's van NS International. Je kan met ze chatten of even een bericht sturen via Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

5 reacties

U kunt ook even bellen met de ns http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Ja dat heb ik gedaan, maar ik moet het eerst betalen en dan terugvragen. Verder kunnen ze er geen uitspraak over doen.
Reputatie 7
Oei lastige vraag, heb even mee zitten kijken en je had er nog wel kunnen komen, ondanks dat er een verstoring is..
Hi Gwen26Juni. Welkom op het NS Serviceforum.

Ik neem aan dat je de rit inmiddels hebt gemaakt? Ik wil je aanraden om even contact op te nemen met mijn collega's van NS International. Je kan met ze chatten of even een bericht sturen via Twitter of Facebook.
Ja, het is gelukt. Het was die avond zelf echt niet meer mogelijk ivm storing tussen Haarlem en Leiden. De internationale trein bleek alsnog vanuit Rotterdam te vertrekken die avond, maar dat was vanuit Haarlem voor mij niet meer haalbaar. Bovendien moet ik ook nog eens overstappen in Belgie, wat ook nog een gok was geweest of ik daar de overstap wel had gehaald.
Ik ga contact opnemen met NS International, dank jullie wel voor de hulp!

Groetjes Gwen

Reageer