vraag ticket annuleren

  • 26 December 2022
  • 7 reacties
  • 230 Bekeken

Ik heb een treinkaartje van Bremen naar Borne op 30.12.2022 met de reserveringscode TSMQBQS.  Kan ik dit ticket annuleren of wijzigen?  Omdat ik besefte dat ik het verkeerde kaartje had gekocht
 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Of je het kaartje kunt annuleren of wijzigen hangt van de voorwaarden af. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice waar je het kaartje hebt gekocht.

Reputatie 7
Badge +2

Een flexpreis ticket kan gratis gewijzigd worden tot de dag voor vertrek. (Of tot twee maanden na de reisdag voor 19 euro indien het ticket ongebruikt is)

Een sparpreis ticket kan voor 19 euro gewijzigd worden tot de dag voor vertrek.

Een supersparpreis ticket kan na aankoop niet meer gewijzigd worden.

Wat voor ticket u heeft staat in de PDF met het ticket vermeld. En om te wijzigen moet je zoals @MoDe aangeeft contact opnemen met de klantenservice van de vervoerder waar je het ticket kocht.

Ik heb 2 e tickets geboekt voor vrijdag 27 oktober. Deze reis moet ik helaas annuleren ivm familie omstandigheden. Kan ik deze annuleren. Heb de e tickets niet geopend. Gr suzanne

Badge +3

Gaat het om een binnenlandse reis? Neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice via telefoon, chat, X/Twitter of Facebook.

Gaat het om een internationale reis? Dan hangt het af van de voorwaarden van uw tickets of u deze kunt annuleren. Als dat kan, neem dan daarvoor contact op met de organisatie waar u de tickets hebt gekocht.

Ik heb 2 e tickets geboekt voor vrijdag 27 oktober. Deze reis moet ik helaas annuleren ivm familie omstandigheden. Kan ik deze annuleren. Heb de e tickets niet geopend. Gr suzanne

Waarom koopt u etickets zover van te voren? Ze kunnen na aankoop niet meer gewijzigd of geannuleerd worden en het is dus verstandig ze pas op de dag zelf te kopen.

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb 2 e tickets geboekt voor vrijdag 27 oktober. Deze reis moet ik helaas annuleren ivm familie omstandigheden. Kan ik deze annuleren. Heb de e tickets niet geopend. Gr suzanne

Waarom koopt u etickets zover van te voren? Ze kunnen na aankoop niet meer gewijzigd of geannuleerd worden en het is dus verstandig ze pas op de dag zelf te kopen.

Zal wel een ticket met 10% korting hebben gekocht, in dit geval is dat dus 90% voor niets betalen. Ik snap überhaupt niet dat mensen toch nog E-tickets kopen. Als je zonder korting reist kan je toch net zo goed OV-Pay gebruiken. 

 

 

Zal wel een ticket met 10% korting hebben gekocht, 

In dat geval neem je bewust het risico en moet je later ook niet zeuren als het onverhoopt niet kan doorgaan.

Reageer