beantwoord

Vragen internationale reis

• 17 april 2017
  • 8 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 2
Hallo ik heb een vraagje ik ga deze week naar belgie bij de ns international kan je tickets halen heb ik al gezien? ik wil vanaf vlissingen naar Brussel ik weet hoe je moet reizen Vlissingen tot Rosendaal en daarna Brussel centraal spoor 4b pakken maar hoe verder?
er staat via google maps dat je Station brussel moet nemen naar Blankenberge en dan naar Station Gent sint-pieters? en kan je dan in de trein blijven zitten van Brussel centraal of? en kan je met de tickets gewoon reizen tot je eind bestemming?
icon

Beste antwoord door Denice NS 18 april 2017, 10:56

Ik kan ook niet helemaal uit het bericht opmaken wat de bedoeling is maar ik vermoed ook dat de eindbestemming Gent is. In dat geval zou je, wanneer je vanaf Vlissingen vertrekt, dienen over te stappen in Roosendaal en in Antwerpen. Je eindstation is Gent St. Pieters.
Bekijk origineel

8 reacties

Helaas heb ik hier niet veel informatie over. Je zou het beste even contact kunnen opnemen met NS international. Hopelijk heb je snel alle informatie die je nodig hebt.
Reputatie 5
Ik begrijp eerlijk gezegd niet veel van dit bericht. Wat probeert topicstarter nu te vertellen?
Reputatie 5
Badge
@Vareo Ik denk een routebeschrijving naar Gent, maar dat weet ik ook niet 100% zeker.
Reputatie 5
Roosendaal-Gent kan toch beter met overstappen in Antwerpen Centraal of Berchem?
Ik kan ook niet helemaal uit het bericht opmaken wat de bedoeling is maar ik vermoed ook dat de eindbestemming Gent is. In dat geval zou je, wanneer je vanaf Vlissingen vertrekt, dienen over te stappen in Roosendaal en in Antwerpen. Je eindstation is Gent St. Pieters.
Reputatie 7
Badge +4
Voor reizen naar en in België is onderstaande site zeer geschikt. U kunt Roosendaal ook als vertrekbestemming invullen.
U heeft dan ook meteen een antwoord op uw vraag. NS International is minder gedetailleerd. Ook in België moet u zich aan de reisroute houden. Naar Gent via Brussel en Blankenberge ligt bepaald niet voor de hand. Het is nog een uur vanaf Antwerpen.

http://www.belgianrail.be/nl
Reputatie 7
Badge +3
Van Vlissingen naar Gent is de beste optie om de boot naar Breskens te nemen, vandaar de bus naar Brugge en dan de trein naar Gent.
Reputatie 4
De bus vanuit Vlissingen naar Middelburg en dan overstappen op de Gent Express (Lijn 50) kan ook een optie zijn, maar die bus rijdt maar beperkt. Anders lijkt me de route van Tamzin het beste.

Reageer