vraag

waar is het display met de rijtuigvolgorde op spoor 10a in Amsterdam?

• 27 december 2019
  • 35 reacties
  • 1353 Bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Tot op heden heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen, ik hou het in de gaten!

Ik zag afgelopen week op het scherm op 10a keurig de treinsamenstelling staan van de IC Berlijn. Kan het een probleem zijn met specifiek enkele ritten of is het toevallig recent opgelost?

Edit: ah excuus, gemist dat het alleen om treinen in de 2xx serie gaat.

Ik heb nog geen reactie ontvangen, ik verwacht dit ook niet op korte termijn, omdat het op dit moment een lage prioriteit heeft. 

Als ik iets hoor, dan lees je het hier.

Helaas heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen. 

Opnieuw heb ik geen terugkoppeling ontvangen.

Zoals ik al had verwacht, heb ik nog niet een terugkoppeling ontvangen. Ik verwacht dit ook niet op korte termijn, maar ik hou het uiteraard in de gaten.

Nog steeds geen nieuws, helaas.

Reputatie 6

Ben ik nou de enige die zich rot zou schamen als ik een collega na 4 maanden nog geen antwoord zou hebben gegeven? En die een collega die mij een tijd geen antwoord zou geven toch maar eens op zou zoeken (of bellen in deze tijd dan ieder geval)?

Ben ik nou de enige die zich rot zou schamen als ik een collega na 4 maanden nog geen antwoord zou hebben gegeven? En die een collega die mij een tijd geen antwoord zou geven toch maar eens op zou zoeken (of bellen in deze tijd dan ieder geval)?

Tsja er zijn wel meer van dit soort topics op dit forum. En het is zoals je waarschijnlijk ook wel weet niet een verschijnsel van de laatste tijd maar al jaren aan de gang op dit forum. Lees ook net weer een topic van vandaag dat er ook weer een 1e klas coupe door de conducteur wordt geblokkeerd voor reizigers.

Het personeel gesteund door de vakbonden is blijkbaar meer de baas.

https://community.ns.nl/in-de-trein-11/uit-de-1e-klasse-gezet-worden-65065 

Bij de ziggocommunity wordt wel door een heel groot gedeelte van het personeel actief meegedaan op het forum. Ik heb ook de indruk dat de directie daar wel meeleest. Van Lieneke Bouma, Hoofd NS klantenservice, moet ik nog steeds de eerste post vinden op dit forum.

Ik zal weer poolshoogte gaan nemen. En ja, soms duurt het langer voordat er een antwoord is, soms hebben we ook snel een terugkoppeling. 

In dit geval heeft het op dit moment niet de hoogste prioriteit. Als ik meer weet, dan zie je mijn reactie verschijnen.

Reageer