beantwoord

Waarom is het traject Leer-Groningen voor 11 December 2016 niet te boeken?

• 26 oktober 2016
  • 12 reacties
  • 471 Bekeken

Reputatie 5
Badge
Hallo,

Ik zit zojuist op zowel nsinternational.nl als bahn.de te kijken naar tickets van Leer naar Groningen. Beide websites sturen me via Enschede. Hoe kan dit zo zijn? Rijden er die dag geen bussen tussen beide steden? Zelfs de verbinding via Winschoten wordt niet weergegeven.

UPDATE: Ik zie tot dusver helemaal geen bussen meer staan.
icon

Beste antwoord door Arend7 28 oktober 2016, 16:41

Curieus, als je op Bahn.de Leer als zwischenhalt invoert kun je opeens wel met de bus.
Bekijk origineel

12 reacties

De bussen tussen Weener en Leer rijden die dag gewoon, ik heb contact gehad met Arriva hierover en die hebben dit bevestigd. Een e-ticket voor dit traject kan je hier aanschaffen.
Reputatie 5
Badge
@Erryt NS Dank voor het antwoord, is het ook mogelijk om dit te doen icm met een rit van bijv. Groningen naar Bremen Hbf? Dan heb ik het over het voordelige €19 Sparpreis tarief.
EDIT: Dit is een voorbeeld van een reis, de definitieve reis zal waarschijnlijk anders liggen, maar wel over dit traject gaan.
Ik ga dit voor je uitzoeken GroeneRuiter.
Reputatie 5
Badge
@Erryt NS Bedankt! Ik hoor graag het resultaat! 😃
Reputatie 5
Badge
@Above het is een rit vanuit DE naar NL. Dus als voorbeeld Bremen Hbf-Groningen. Dit is niet het uiteindelijke traject, maar zal wel deel uitmaken van de geplande reis.
Reputatie 3
Curieus, als je op Bahn.de Leer als zwischenhalt invoert kun je opeens wel met de bus.
Reputatie 5
Badge
@Arend7 Ik heb het geprobeerd en het werkt! Bedankt!

Alleen waardeloos dat je vanuit die richting 51 minuten op Leer geplakt zit.
@Erryt NS Dank voor het antwoord, is het ook mogelijk om dit te doen icm met een rit van bijv. Groningen naar Bremen Hbf? Dan heb ik het over het voordelige €19 Sparpreis tarief.
EDIT: Dit is een voorbeeld van een reis, de definitieve reis zal waarschijnlijk anders liggen, maar wel over dit traject gaan.

Dit moet mogelijk zijn maar hangt het af van het moment van reizen. Het hangt ook af van de beschikbaarheid namelijk.
Reputatie 5
Badge
@ErrytNS Ik heb het van een ander forumlid gehoord, dat het via een onweg mogelijk is. Ik vind het de overstaptijd in Leer op de bus naar Groningen wel belachelijk, namelijk 55 minuten. Bedankt voor het uitzoeken.
Graag gedaan GroeneRuiter!
Reputatie 3
@ErrytNS Ik heb het van een ander forumlid gehoord, dat het via een onweg mogelijk is. Ik vind het de overstaptijd in Leer op de bus naar Groningen wel belachelijk, namelijk 55 minuten. Bedankt voor het uitzoeken.

Die overstaptijden lijken inmiddels te zijn aangepast. Ik zie nog maar een klein kwartiertje
Reputatie 5
Badge
@Arend7 Dat klopt deels, behalve op de zondagen.

Reageer