Waarom is er wel ongeveer twee keer per uur een intercity of HSL Adam - Brussel, maar alleen eens per twee uur een beetje snelle trein Adam - Keulen via Ruhrgebied. Dat zou toch een basisverbinding moeten zijn tussen twee gebieden waar veel mensen wonen, met veel socio-economisch relaties en veel betere verbindingen met groot deel van rest Duitsland mogelijk maken.
beantwoord
waarom niet een keer per uur een intercity Amsterdam - Keulen?
Beste antwoord door Rene74
Tamzin schreef:
Simpelweg een kwestie van vraag en aanbod. DB laat alleen meer ICE's rijden als dat rendabel is, het is geen sociale voorziening.
Goed aanbod kan ook vraag creëren. Met nadruk op "goed". Een gewone IC is trouwens ook prima, hoeft geen ICE te zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.