
Niet normaal. Elke dag komen er nog d*mmere mensen aan het werk. Dit is toch niet normaal.

“Ik zal het dOorGeVen” Dan krijg ik wel mijn nieuwe tickets dus of niet?? Heel irritant
Niet normaal. Elke dag komen er nog d*mmere mensen aan het werk. Dit is toch niet normaal.
“Ik zal het dOorGeVen” Dan krijg ik wel mijn nieuwe tickets dus of niet?? Heel irritant
Beste antwoord door Floor NS
Hi Türkische_Bahn! Vervelend dat je je (nog) niet geholpen voelt.
Ik zie dat er door de chatbot/collega steeds informatie uitgevraagd wordt, maar je dat niet beantwoord. Wellicht zit daar de kink in de kabel. Het advies om even telefonisch contact met de afdeling NS International op te nemen is dan ook geen slecht advies als je vragen hebt over een gekocht e-ticket. Op dit moment zie ik enkel dat je illustreert dat je een nieuwe route van jouw reis niet op de website terug kunt vinden. Zou je misschien kunnen toelichten wat er aan de hand is? Dan kunnen we met je meedenken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.