4x account moeten verwijderen voor Mijn NS

  • 5 september 2019
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

het is een hele rit geweest maar ik heb 4x een account moeten laten verwijderen en opnieuw aan gemaakt omdat ik er gewoon niet in kan. Ik voel me hopeloos op dit moment.

3e x kwam ik erachter dat mijn Stiefvader mailtjes van mij kreeg terwijl hij helemaal geen NS aangemaakt heeft. vandaag de 4e account laten verwijderen. ik weet niet meer wat ik moet doen.

het is steeds dezelfde riedeltje; ''mijn ns heeft een storing,contacteer de klantenservice.'' geen idee hoe ik dit kan verhelpen.

1 reactie

Hoi Janine van Voorst en welkom op onze NS Community!

Vervelend dat het niet direct opgelost kon worden. Wil je dat ik even met je mee kijk, naar hoe dit zit? Dan ontvang ik graag een priv├ębericht (klik op mijn naam en dan op bericht sturen) met je NAW-gegevens, geboortedatum en de e-mailadressen.

Edit; ik heb inmiddels gegevens ontvangen en we zijn het aan het uitzoeken.
Edit; Het is opgelost en NS Flex kan worden aangevraagd! In ons systeem was het e.e.a. niet goed verwerkt, dus verwijderen van de accounts/cookies was de uitkomst.

Reageer