Skip to main content

Ik heb per ongeluk 4x hetzelfde ticket betaald…

waar kan ik dit terugvragen?

U moet hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Hoe kun je 4x betalen? Heb jij 4x een ticket gekocht omdat hij niet direct kwam? Tickets komen niet direct in de mail. Reken op 15 tot 30 minuten.


Er was gisteren weer eens een storing met verwerking van de E-tickets. Sommige kwamen pas na uren binnen. Dus inderdaad niet vreemd dat klanten dan denken dat er iets mis is gegaan.


Er was gisteren weer eens een storing met verwerking van de E-tickets. Sommige kwamen pas na uren binnen. Dus inderdaad niet vreemd dat klanten dan denken dat er iets mis is gegaan.

Dat heb ik niet mee gekregen. Zelf zou ik dan een nieuw kaartje uit de automaat halen als kaartje niet binnen half uur komt en klantenservice niet snel bereikbaar is.


Reageer