beantwoord

500 Interne Server Error Kaart koppelen

• 27 juni 2020
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Beste NS,

Erg vervelend, vorige zondag had ik gevraagd om de twee accounts tot 1 te fuseren. Echter nu is mijn kaart niet meer gekoppeld aan mijn account. Daarnaast als ik. hem wil toevoegen krijg ik onderstaande error. Dit is erg vervelend gezien ik nu niks meer kan inzien. Dit zou volgens klantenservice afgelopen maandag al opgelost moeten zijn, maar niks meer gehoord en nog steeds dezelfde error.

Kunnen jullie aub mij hiermee helpen?

icon

Beste antwoord door Mark NS 27 juni 2020, 10:09

Hoi Nizari, welkom op de NS Community. 

Op basis van die error log ga ik er vanuit dat er door de Klantenservice een verouderd account uit een oud systeem verwijderd heeft. Klopt dit? Dit kan tot het gevolg hebben dat kaarten opnieuw gekoppeld moeten worden. Binnen 24 uur nadat zo'n verouderd account verwijderd is, dan zouden alle foutmeldingen ook verdwenen moeten zijn, maar mocht het langer dan 24 uur duren, dan zal er een melding naar IT doorgezet moeten worden. Dat gaat aanzienlijk langer duren. Heb je hier nog verder contact over gehad met de Klantenservice en zo ja, wat is er in het laatste contact aangegeven?

Bekijk origineel

4 reacties

Op basis van die error log ga ik er vanuit dat er door de Klantenservice een verouderd account uit een oud systeem verwijderd heeft. Klopt dit? Dit kan tot het gevolg hebben dat kaarten opnieuw gekoppeld moeten worden. Binnen 24 uur nadat zo'n verouderd account verwijderd is, dan zouden alle foutmeldingen ook verdwenen moeten zijn, maar mocht het langer dan 24 uur duren, dan zal er een melding naar IT doorgezet moeten worden. Dat gaat aanzienlijk langer duren. Heb je hier nog verder contact over gehad met de Klantenservice en zo ja, wat is er in het laatste contact aangegeven?

Gebruikers zouden natuurlijk een dergelijk scherm sowieso nooit mogen zien 

hoi Mark,

dank voor je reactie! Uiteindelijk nu opgelost door mijn gehele account te verwijderen en opnieuw te registreren. Heeft inderdaad te maken gehad met me oude account die denk verkeerd gefuseerd was met mijn nieuwe account.

@Pingpong op zich zag je die error ook niet als gewone klant en kreeg ik een algemene nette error terug dat ik het later moest proberen ;). In de Chrome inspectie kreeg ik hem te zien, misschien idd alsnog niet netjes als ik het zie, maar als programmeur voor mij juist lekker informatief 😁.

dank voor jullie reacties!

Ik begrijp dat je dus weer een werkend account hebt. Fijn dat het zo is opgelost!

Reageer