beantwoord

Aanloggen op MijnNS

  • 16 December 2016
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Als ik aanlog op MijnNS, kom ik in eerste instantie op een pagina waarin ik een nieuw account moet aanmaken. Vul ik deze in, dan kom ik niet verder dan "Controleren".
Sluit ik de pagina, dan krijg ik de foutmelding:
Er is iets fout gegaan
Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Kan iemand van de Servicedesk mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 16 December 2016, 05:58

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Dit is een bekende storing. In een ander topic schreef een moderator (medewerker van NS) hierover:

We hebben inderdaad te maken met een storing in Mijn NS. Wanneer dit verholpen is is nog niet bekend, maar er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

Reageer