beantwoord

Aanmaken Mijn NS-account lukt niet

• 5 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Gisteren heb ik een nieuw account voor MijnNS proberen aan te maken. Ik heb de activeringsmail gekregen; hier op de link geklikt, waarna de tekst 'U heeft al een account' verschijnt (naar mijn weten is dat niet het geval).

Inloggen met de door mij opgegeven gegevens (mailadres en wachtwoord) levert de foutmelding 'Uw account is (nog) niet geactiveerd. Activeer eerst uw account via de e-mail die u gekregen heeft.'.

Ik zit dus vast in een soort lus, helaas. Graag word ik hierbij verder geholpen. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Inge NS 5 augustus 2015, 12:35

Welkom op het forum Alain! Het lijkt er op dat je in het verleden al een account hebt aangemaakt onder een ander e-mailadres, waardoor de activatie van dit nieuwe account niet zal lukken. Ik wil je daarom aanraden om hulp te vragen aan onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het forum Alain! Het lijkt er op dat je in het verleden al een account hebt aangemaakt onder een ander e-mailadres, waardoor de activatie van dit nieuwe account niet zal lukken. Ik wil je daarom aanraden om hulp te vragen aan onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Dank je, Inge!

Reageer