beantwoord

Aanmaken NS account onmogelijk!

  • 24 juni 2015
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Ik heb op de activatie link geklikt in de mail, maar krijg het bericht "U heeft reeds een account". Als ik in probeer te loggen, krijg ik het bericht dat ik moet activeren. Hoe nu verder? Ik kan niet inloggen en niet activeren.
icon

Beste antwoord door Herman NS 24 juni 2015, 11:14

Hallo Wbouvy,

Welkom op het NS serviceforum. Wellicht heb je in het verleden al eerder een Mijn NS-account aangemaakt. Je kunt me een privébericht sturen met jouw NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Vervolgens kan ik voor je onderzoeken wat er precies fout gaat.

Je stuurt een privébericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Wbouvy,

Welkom op het NS serviceforum. Wellicht heb je in het verleden al eerder een Mijn NS-account aangemaakt. Je kunt me een privébericht sturen met jouw NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Vervolgens kan ik voor je onderzoeken wat er precies fout gaat.

Je stuurt een privébericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.

Reageer