Probeer al sinds een kleine week in te loggen op MijnNS. Vele malen contact over gehad telefonisch. Account wat ik had is verwijderd en wil ik opnieuw aanmaken, maar ik kom weer in de loop terecht waar ik deze week mee startte (na inloggen wordt gevraagd gegevens in te voeren, maar verder dan het controlescherm kom ik niet)
(heel raar ook dat er in de actioncode van de submit knop een anchor staat om verder te gaan ipv een relatieve link zoals wel gebeurd met de terug actie/verwijzing, zie afbeelding)
Graag zou ik weer mijn facturen en reishistorie in willen kunnen zien, maar als automatisering het niet voor elkaar krijgt dan maar per post. Kan mijn vraag opgeschaald worden naar afdeling automatisering?
Bvd, Treingebruiker
Beste antwoord door Thomas NS
@Treingebruiker Ik heb geschakeld met onze IT-afdeling, waarbij ik het volgende verzoek krijg, zou jij mij kunnen aangeven of jij hierin wilt meegaan?
Het liefste zou ik zelf het account aan willen maken voor de klant zodat we direct in de logging kunnen zien waarom dit fout gaat.
Zou jij willen overleggen met de klant of we dit voor hem mogen doen? Dit betekent dat we eerst zijn huidige account gaan verwijderen en vervolgens een nieuw account op zijn e-mailadres aanmaken. Hij zal hiervan e-mails ontvangen, maar hoeft hier dus niets mee te doen.
Edit: Ik laat dit topic nu even open staan, laat mij maar weten of ik iets voor je kan betekenen!
Bekijk origineel
Het liefste zou ik zelf het account aan willen maken voor de klant zodat we direct in de logging kunnen zien waarom dit fout gaat.
Zou jij willen overleggen met de klant of we dit voor hem mogen doen? Dit betekent dat we eerst zijn huidige account gaan verwijderen en vervolgens een nieuw account op zijn e-mailadres aanmaken. Hij zal hiervan e-mails ontvangen, maar hoeft hier dus niets mee te doen.
Edit: Ik laat dit topic nu even open staan, laat mij maar weten of ik iets voor je kan betekenen!