beantwoord

Aanmelden Mijn NS

• 16 July 2018
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
waarom kom ik niet verder bij het invullen van mijn gegevens bij mijn ns.
kom tot de pagina controleren van mijn gegevens en dan gaat het niet verder naar bevestiging
icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 July 2018, 15:25

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo ben52, welkom op onze Community!

Zou je iets specifieker aan kunnen geven om welke gegevens het gaat? Wil je een abonnement aanvragen?
op de pagina "welkom bij mijn ns"

• Mijn persoonsgegevens
  • Controleren
  • Bevestigen
  • Afronden

Controleer uw gegevens

Persoonsgegevens

**** [verwijderd door Moderator ivm privacy]

Interesses en voorkeuren

• Stedentrips
Reisfrequentie 1 tot 5 dagen per jaar Gezinssamenstelling 1 persoonshuishouden E-mail Aanbiedingen Ja Serviceberichten Nee Onderzoek Nee Post Aanbiedingen Nee Serviceberichten Nee Onderzoek Nee Telefoon Aanbiedingen Nee Serviceberichten Nee Onderzoek Nee
Ik heb je persoonsgegevens even uit je bericht verwijderd, ben52! Als ik het goed begrijp is dit dus de eerste keer dat je inlogt in je Mijn NS account na het aanmaken? Je komt echter niet verder dan deze pagina waar je jouw gegevens kunt controleren. Ik kijk graag even mee! Zou je mij daarvoor een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?
Update: Helaas heb ik niets raars kunnen vinden met het Mijn NS account van ben52. In onze privéconversatie heeft hij echter aangegeven dat het uiteindelijk toch gelukt is!

Voor de meelezers: Een probleem zoals beschreven door ben52 kan soms verholpen worden door de cookies te verwijderen van je browser, of eventueel een andere browser te proberen. Simpelweg later nogmaals proberen kan ook helpen, zoals blijkt uit de situatie van ben52. Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, neem dan even contact op met onze Klantenservice! Telefonisch, via Twitter, Facebook of Chat is doorgaans het snelste!

Reageer