beantwoord

Aanpassen Dal Vrij bij abonnement naar Weekend vrij bij abonnement

• 10 februari 2018
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Ik probeer via mijnNS het bij abonnement van mijn vrouw van dalvrij naar weekend vrij (1e klas aan te passen). Er zijn nu twee dingen die niet lukken: Ten eerste krijg ik het product zonder korting te zien (€ 39 ipv € 29 als prijs voor het bijabonnement). Daarnaast kan ik e.e.a. sowieso niet bevestigen. Kan iemand van NS mij verder helpen hiermee. Graag even contact dan kan ik het chipkaartnummer doorgeven.
icon

Beste antwoord door Thom 10 februari 2018, 18:17

U kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
U kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.

Reageer