beantwoord

aanvraag servicecode

  • 1 december 2015
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Ik heb al meerdere malen mijn reisgeschiedenis opgevraagd, al een keer een nieuwe kaart gekoppeld, restitutie aangevraagd en ineens krijg ik vandaag een melding dat mijn kaart niet geregistreerd staat.
Ik moet nu naar een automaat om mijn kaart aan te melden.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Brian NS 1 december 2015, 11:47

Beste ariel307,

Welkom op het NS Serviceforum. Dat is vreemd. Een OV-chipkaart kan alleen uit je Mijn NS account verdwijnen, als je de kaart daar zelf uit verwijdert. Je hebt bij 'Mijn Reishistorie' ook een optie dat je een andere OV-chipkaart kan selecteren, heb je dat al geprobeerd? Mocht je de kaart dan nog niet zien, mag je mij een privebericht sturen met het emailadres + OV-chipkaartnummer. Ik ga dan even met je meekijken.

Edit: Ik heb geen privebericht ontvangen. Mocht je dus ooit een kaart aan het account gekoppeld hebben, dan moet je deze nog steeds terug kunnen vinden onder 'Mijn Producten'. Als je de kaart daar ziet staan kun je vervolgens de kaart kiezen bij 'Mijn Reishistorie'. Je ziet dan alle reizen tot 1,5 jaar terug. Lukt het dan nog steeds niet, neem dan even contact op met onze klantenservice (030 751 51 55 ).
Bekijk origineel

1 reactie

Beste ariel307,

Welkom op het NS Serviceforum. Dat is vreemd. Een OV-chipkaart kan alleen uit je Mijn NS account verdwijnen, als je de kaart daar zelf uit verwijdert. Je hebt bij 'Mijn Reishistorie' ook een optie dat je een andere OV-chipkaart kan selecteren, heb je dat al geprobeerd? Mocht je de kaart dan nog niet zien, mag je mij een privebericht sturen met het emailadres + OV-chipkaartnummer. Ik ga dan even met je meekijken.

Edit: Ik heb geen privebericht ontvangen. Mocht je dus ooit een kaart aan het account gekoppeld hebben, dan moet je deze nog steeds terug kunnen vinden onder 'Mijn Producten'. Als je de kaart daar ziet staan kun je vervolgens de kaart kiezen bij 'Mijn Reishistorie'. Je ziet dan alle reizen tot 1,5 jaar terug. Lukt het dan nog steeds niet, neem dan even contact op met onze klantenservice (030 751 51 55 ).

Reageer