beantwoord

Aanvraagprocedure 'geld terug bij vertraging' plotseling gewijzigd?

• 15 december 2015
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Tot voor kort (op 9 december werd nog een claim via deze weg goedgekeurd) claimde ik opgelopen vertraging via 'Mijn NS' -> mijn producten -> geld terug bij vertraging aanvragen.
Sinds 13 december werkt deze link in Mijn NS niet meer.
Na enig zoeken begrijp ik dat dit (sinds wanneer??) nu via 'mijn reishistorie' moet. Daarvoor moet ik mijn kaart koppelen (die al sinds jaren in Mijn NS wás gekoppeld) aan 'mijn reishistorie' (waarbij mijn sinds jaar en dag bekende emailadres niet herkend wordt -> de koppeling van dat emailadres als bestelling ophalen bij de automaat...). En om vervolgens te kunnen claimen moet je in- en uitgecheckt zijn, terwijl dit met een OV Jaarkaart tot voor kort niet hoefde. Erg teleurstellend dat NS zijn trouwe reizigers niet over gewijzigde procedures niet informeert en erg vervelend dat NS via een omweg verplicht om toch in- en uit te checken terwijl ik mijn onbeperkt reisrecht (à dik 7k per jaar) vooraf heb afgekocht.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 17 december 2015, 14:15

Het issue is vandaag opgelost, Joke!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Joke1, welkom op het forum.

De link voor het aanvragen bij geld terug bij vertraging werkt inderdaad niet meer. Dit is een bekend probleem en mijn collega heeft in een ander topic aangegeven dat we hier inmiddels een oplossing voor hebben gevonden. We verwachten dat deze oplossing morgen naar de afdeling productie gaat.
Het issue is vandaag opgelost, Joke!

Reageer