beantwoord

Abonnement Flex Dal Vrij

• 30 mei 2021
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

In april 2020 heb ik mijn toen lopende Dal Vrij abonnement opgezegd. Dit in verband met de Corona pandemie. Ik heb toen over de periode 22 april-21 mei een creditnota ontvangen.

Ingaande 11 mei 2020 ben ik overgegaan op NS Flex Dal Voordeel zonder problemen.

Een dag of tien geleden wilde ik het NS Flex Dal Voordeel omzetten naar een Flex Dal Vrij naar analogie van mijn oude Dal Vrij abonnement, maar dat lukte in geen enkel opzicht. Ook overleg met de klantenservice van NS mocht niet baten. Verschillende malen gebeld (lang wachten!)

en steeds andere oplossingen:

• opnieuw invoeren van mijn bankrekening door NS klantenservice. Geen resultaat
  • Mijn account opheffen en met een ander e-mail adres opnieuw aanvragen waardoor ik genoodzaakt werd een ander e-mail adres te regelen. Geen resultaat.
  • Gisteren merkte de klantenservice dat mijn klantnummer o.i.d. niet klopte. Aangepast en zowaar het werkte weer. Echter toen ik een paar uur weer probeerde was het weer mis! Wel bleken mijn Flex kosten weer verschenen te zijn. Dus kennelijk triggert iets (klantnummer, debiteurennummer of nummer van de overeenkomst) het systeem en springt alles weer terug en krijg je de mededeling:

JE BENT NIET DE PERSOON DIE BETAALT VOOR DIT CONTRACT. NEEM CONTACT OP MET DE PERSOON DIE BETAALT VOOR HET CONTRACT OM DEZE TE WIJZIGEN (WS-0028)

Inmiddels ben ik bij elkaar bijna 2 weken bezig om dit probleem op te lossen. Persoonlijk denk ik dat een van de nummers die gekoppeld was aan mijn oude Dal Vrij Abonnement roet in het eten gooit.

Graag hoor ik hoe dit op te lossen.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 4 juni 2021, 17:33

Het abonnement van mismacher kunnen wijzigen, wat in het vervolg zelf probleemloos zou moeten lukken :)!

Bekijk origineel

4 reacties

Excuses, ik dacht te lezen dat je NS Flex Dal Voordeel sinds mei dit jaar had. Wil je mij een privébericht sturen? Dan kijk ik even wat ik voor je kan doen. 

When I want change my subscription to another I can't they give me this massege

(JE BENT NIET DE PERSOON DIE BETAALT VOOR DIT CONTRACT. NEEM CONTACT OP MET DE PERSOON DIE BETAALT VOOR HET CONTRACT OM DEZE TE WIJZIGEN (WS-0028)

Hi Saleh. Welcome to the Community.

I understand you are not able to change your product yourself. My advise would be to contact our Customer Service about this because I think in this case there might be an issue with your Mijn NS-account. My colleagues at the Customer Service should be able to solve this issue.:smile:

Het abonnement van mismacher kunnen wijzigen, wat in het vervolg zelf probleemloos zou moeten lukken :)!

Reageer