beantwoord

abonnementskosten op je NS account

  • 4 August 2021
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Hierbij heb ik de volgende vraag:

Ik heb een Dalvrij abonnement 65+ de ene keer staat in mijn NS account bij abonnementskosten € 46,00 wat dus goed is en nu staat er weer € 106,00. Ik heb namelijk korting op dit abonnement per maand van € 60,00.

Hoe kan dit en wordt nu bij de volgende keer bij de factuur die € 60,00 van die € 106,00 er afgehaald.

Hoe kan dit nu dat de ene maand wel de € 46,00 staat en de andere maand €106,00  

icon

Beste antwoord door mrfreeze 4 August 2021, 10:45

De abonnementskosten die in Mijn NS getoond worden, zijn niet betrouwbaar. Dit probleem speelt al jaren, maar wordt maar niet opgelost. Hou de facturen goed in de gaten, daar staan als het goed is altijd wel de juiste bedragen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

De abonnementskosten die in Mijn NS getoond worden, zijn niet betrouwbaar. Dit probleem speelt al jaren, maar wordt maar niet opgelost. Hou de facturen goed in de gaten, daar staan als het goed is altijd wel de juiste bedragen.

Reageer