beantwoord

Account

• 8 januari 2016
  • 2 reacties
  • 212 Bekeken

Hallo,

ik probeer via mijn account in te loggen. Als ik dit doe, zegt het systeem dat ik nog niet bekend ben. Als ik op activatielink klik via de mail, zegt de site van NS dat ik al een account heb. Als ik dan probeer in te loggen, kan dit niet, aangezien ik niet geactiveerd ben. Kunt mijn account activeren?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 9 januari 2016, 16:17

Hoi adnanj, welkom op het serviceforum.

Ik vermoed dat er een fout in je account zit waardoor je deze melding krijgt terwijl je het account al hebt geactiveerd. Je kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice via Twitter, Facebook of telefonisch (030- 751 51 55). Het account kan dan worden verwijderd. Je mag mij in dit geval ook een privébericht sturen met je NAW-gegevens en het gebruikte e-mailadres.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi adnanj, welkom op het serviceforum.

Ik vermoed dat er een fout in je account zit waardoor je deze melding krijgt terwijl je het account al hebt geactiveerd. Je kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice via Twitter, Facebook of telefonisch (030- 751 51 55). Het account kan dan worden verwijderd. Je mag mij in dit geval ook een privébericht sturen met je NAW-gegevens en het gebruikte e-mailadres.
Ik heb geen bericht meer ontvangen dus ga ervan uit dat het probleem is opgelost. Mocht je de problemen nog steeds ervaren adnanj, dan mag je me alsnog een privébericht sturen met de gevraagde informatie.

Reageer