beantwoord

account aanmaken

  • 10 november 2015
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een account aangemaakt, geactiveerd op de mail, maar krijg dan de melding dat de account nog geactiveerd moet worden.
icon

Beste antwoord door Janou NS 10 november 2015, 20:36

Ik heb een account aangemaakt, geactiveerd op de mail, maar krijg dan de melding dat de account nog geactiveerd moet worden.


Hallo RudolfD en welkom op het NS forum. In dit geval wil ik je adviseren contact op te nemen met onze telefonische klantenservice, zij kunnen dit voor jou uitzoeken. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

1 reactie

Ik heb een account aangemaakt, geactiveerd op de mail, maar krijg dan de melding dat de account nog geactiveerd moet worden.


Hallo RudolfD en welkom op het NS forum. In dit geval wil ik je adviseren contact op te nemen met onze telefonische klantenservice, zij kunnen dit voor jou uitzoeken. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Reageer