beantwoord

Account aanmaken lukt niet


Ik probeer een account aan te maken, maar dit lukt niet. Inloggen gaat prima, daarna krijg ik NAW scherm, ik klik vervolgens door naar het volgende scherm (controle), klik vervolgens op verder en dan blijf ik terugkeren naar het controle scherm. Ik heb verschillende apparaten geprobeerd, met steeds hetzelfde probleem. Ik zag een eerdere post over het zelfde onderwerp (https://community.ns.nl/mijn-ns-53/aanmaken-van-nieuw-account-via-mijnns-lukt-niet-34253), maar hierin helaas geen oplossing. Hoe kan dit worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 mei 2019, 21:53

Helaas hebben we geen verdere informatie meer gekregen dus wordt het lastig om je hier verder mee te helpen, Brusselreiziger. Mocht je verder nog hulp nodig hebben wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice via een van de andere kanalen. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Brusselreiziger en welkom bij de NS Community,

Zeer spijtig dat het niet lukt. Bij het aangegeven topic zijn er diverse handelingen verricht door onze klantenservice. Mag ik vragen of dit bij jou ook het geval is en waar de contactmomenten over gingen?
Helaas hebben we geen verdere informatie meer gekregen dus wordt het lastig om je hier verder mee te helpen, Brusselreiziger. Mocht je verder nog hulp nodig hebben wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice via een van de andere kanalen. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer