beantwoord

Account aanmaken lukt niet

• 5 mei 2019
  • 6 reacties
  • 369 Bekeken

Ik probeer een account aan te maken, maar dit lukt niet. Inloggen gaat prima, daarna krijg ik NAW scherm, ik klik vervolgens door naar het volgende scherm (controle), klik vervolgens op verder en dan blijf ik terugkeren naar het controle scherm. Ik heb verschillende apparaten geprobeerd, met steeds hetzelfde probleem. Ik zag een eerdere post over het zelfde onderwerp (https://community.ns.nl/mijn-ns-53/aanmaken-van-nieuw-account-via-mijnns-lukt-niet-34253), maar hierin helaas geen oplossing. Hoe kan dit worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 mei 2019, 21:53

Helaas hebben we geen verdere informatie meer gekregen dus wordt het lastig om je hier verder mee te helpen, Brusselreiziger. Mocht je verder nog hulp nodig hebben wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice via een van de andere kanalen. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Als het een Gmail account is dan kan je gewoon jouwnaam+nogwat@gmail.com gebruiken en komt het gewoon in je inbox (jouwnaam@gmail.com) terecht.

Een met een Gmail account (gratis) kan je ook alles automatisch laten doorsturen naar een willekeurig ander e-mailadres.
Goeie tip @Robert B!
Mijn vrouw wil ook een account aanmaken maar dat lukt niet omdat we het zelfde emailadres hebben. Systeem reageert met adres wordt al gebruikt!
Hallo Brusselreiziger en welkom bij de NS Community,

Zeer spijtig dat het niet lukt. Bij het aangegeven topic zijn er diverse handelingen verricht door onze klantenservice. Mag ik vragen of dit bij jou ook het geval is en waar de contactmomenten over gingen?
Helaas hebben we geen verdere informatie meer gekregen dus wordt het lastig om je hier verder mee te helpen, Brusselreiziger. Mocht je verder nog hulp nodig hebben wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice via een van de andere kanalen. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.
Welkom bij de Community, aadkoppes.

Het is inderdaad niet mogelijk om meerdere NS-accounts op hetzelfde e-mailadres te hebben. Indien je vrouw toch een eigen account wil hebben dient zij een eigen e-mailadres te gebruiken.

Reageer