beantwoord

account aanmaken mislukt

  • 20 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Ik heb mijn NAW gegevens ingevuld, maar het scherm gaat niet verder dan stap 2 (controleren). Als ik op 'verder' klik, dan blijft hij terugkomen op het scherm voor 'controleren'. Ik zie dat meerdere mensen dit probleem hebben aangegeven, maar dat het nog steeds niet is opgelost? Zouden jullie hier iets aan kunnen doen?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 20 augustus 2019, 12:44

Hallo Melissa13, welkom op de NS Community.

Meestal gaat het dan niet goed met het koppelen van de gegevens die we van je hebben met de gegevens die je invult, een bug. Erg vervelend maar onze klantenservice zou je hier verder mee moeten kunnen helpen. Online zijn we via Twitter en Facebook 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Melissa13, welkom op de NS Community.

Meestal gaat het dan niet goed met het koppelen van de gegevens die we van je hebben met de gegevens die je invult, een bug. Erg vervelend maar onze klantenservice zou je hier verder mee moeten kunnen helpen. Online zijn we via Twitter en Facebook 24/7 bereikbaar.

Reageer