beantwoord

account activeren

  • 7 februari 2016
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Ik wil graag mijn account activeren, maar dit lukt niet. ik klik op de link, en dan moet ik inloggen. Vervolgens vul ik mijn gegevens in en staat dat ik het account nog niet geactiveerd heb. ik moet dan opnieuw de link in mijn email aanklikken en kom dan weer bij dezelfde pagina uit. afijn kunnen jullie me helpen mijn account te activeren? vast dank, Nils Roemen
icon

Beste antwoord door Brian NS 8 februari 2016, 09:44

Beste roemen,

Welkom op het NS Serviceforum. Kan het zijn dat je ook nog op een andere e-mailadres een Mijn NS account hebt staan? Dan gaat het meestal mis en lukt het activeren niet. Een van beide accounts moet dan eerst verwijderd worden. Je kunt daarvoor altijd even contact opnemen met de klantenservice.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste roemen,

Welkom op het NS Serviceforum. Kan het zijn dat je ook nog op een andere e-mailadres een Mijn NS account hebt staan? Dan gaat het meestal mis en lukt het activeren niet. Een van beide accounts moet dan eerst verwijderd worden. Je kunt daarvoor altijd even contact opnemen met de klantenservice.
Ha Brian,

yep dat was het thanx. opgelost.

Reageer