beantwoord

Account activeren mislukt

• 19 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste,

Na het registeren voor een "Mijn NS" account lijkt er een bug in het systeem te zitten. Ik krijg wel een activatie mail, als ik de link in de mail aanklik kom ik ook op een landing page waarop staat te lezen dat mijn account geactiveerd is. Als ik vervolgens wil inloggen krijg ik de melding dat mijn account nog niet geactiveerd is. Zo blijf ik dus in een cirkeltje rond klikken 🙂
icon

Beste antwoord door Leny NS 19 augustus 2015, 14:54

Aduro, welkom op het forum. Vervelend dat je niet kunt inloggen in je MijnNS account. Heb je toevallig al een keertje een MijnNS account aangemaakt, maar toen een ander e-mailadres gebruikt? Ik raad je aan om even te bellen met onze klantenservice 030-7515155. Mijn collega kan je verder helpen en indien nodig kan mijn collega je account verwijderen. Na het verwijderen van het account, kun je daarna weer opnieuw een account aanmaken. Je kan ons ook aanspreken via Twitter (@NS_online), Facebbook, Chat en E-mail.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Aduro, welkom op het forum. Vervelend dat je niet kunt inloggen in je MijnNS account. Heb je toevallig al een keertje een MijnNS account aangemaakt, maar toen een ander e-mailadres gebruikt? Ik raad je aan om even te bellen met onze klantenservice 030-7515155. Mijn collega kan je verder helpen en indien nodig kan mijn collega je account verwijderen. Na het verwijderen van het account, kun je daarna weer opnieuw een account aanmaken. Je kan ons ook aanspreken via Twitter (@NS_online), Facebbook, Chat en E-mail.

Reageer