beantwoord

Account sluiten vanuit het buitenland

• 25 januari 2020
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo,

Ik zou graag mijn account willen sluiten, omwille van de nogal nutteloze facturen van 0 euro die ik blijf krijgen sinds ik Nederland verlaten heb. Accounts sluiten gaat blijkbaar enkel via telefoon, wat ik vanuit het buitenland niet wil doen.

Kan iemand me hiermee verderhelpen?

icon

Beste antwoord door bahnrider 25 januari 2020, 01:44

De andere moderne media zoals genoemd bij vrijwel elke dito vraag: twitter, chat.

Verder lijkt het erop dat je wel FLEX zal hebben, gezien de maandelijkse notaś, maar dat zeg je niet duidelijk. Als dat niet zo is, dan moet eigenlijk ook nog wat er op de kaart aan ABO etc. staat (maar zal wel nihil zijn) eraf gehaald worden via een automaat. In DAT geval is de enige werkbare oplossing vanuit buitenland geheel cancellen van de kaart en onbruikbaar maken. Vermoedelijk verwar je deze 2 opties, er is er altijd maar 1 van toepassing.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ook als je Flex compleet wil opzeggen (alleen dan zul je geen facturen van 0 euro meer krijgen) zul je de opzegging bij een automaat moeten ophalen. Reizen op rekening moet dan van de kaart af.

Reputatie 5

De andere moderne media zoals genoemd bij vrijwel elke dito vraag: twitter, chat.

Verder lijkt het erop dat je wel FLEX zal hebben, gezien de maandelijkse notaś, maar dat zeg je niet duidelijk. Als dat niet zo is, dan moet eigenlijk ook nog wat er op de kaart aan ABO etc. staat (maar zal wel nihil zijn) eraf gehaald worden via een automaat. In DAT geval is de enige werkbare oplossing vanuit buitenland geheel cancellen van de kaart en onbruikbaar maken. Vermoedelijk verwar je deze 2 opties, er is er altijd maar 1 van toepassing.

Reageer