beantwoord

Account wijzigen

  • 20 juli 2017
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Ik heb account aangemaakt. Maar nu staan de gegevens van mijn dochter er. Ik kan deze niet wijzigen in mijn gegevens.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 20 juli 2017, 15:02

Hoi brink01, welkom op ons Serviceforum. Dat is vervelend. Ik vermoed dat er dan toch iets mis is gegaan bij de aanmelding voor het Mijn NS-account. Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met ons Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, via Facebook, Twitter of onze Live chat.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi brink01, welkom op ons Serviceforum. Dat is vervelend. Ik vermoed dat er dan toch iets mis is gegaan bij de aanmelding voor het Mijn NS-account. Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met ons Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, via Facebook, Twitter of onze Live chat.

Reageer