beantwoord

Achternaam wijzigen in Mijn NS

  • 15 april 2019
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb waarschijnlijk zelf mijn eigen achternaam verkeerd ingevuld bij het registreren voor Mijn NS. Ik kan bij persoonsgegevens juist dat stuk niet wijzigen? Wat nu?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 april 2019, 21:37

Goedenavond Aris en welkom bij de NS Community!

Je kunt hiervoor het beste even contact op nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat. Mijn collega's daar kunnen dit dan voor je aanpassen. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond Aris en welkom bij de NS Community!

Je kunt hiervoor het beste even contact op nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat. Mijn collega's daar kunnen dit dan voor je aanpassen. 🙂

Reageer