beantwoord

Activatie Mijn NS

  • 15 February 2015
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

ik probeer al een tijdje Mijn NS te activeren, maar dat lukt niet. Als ik wil inloggen komt er een melding dat ik eerst het account moet activeren. Als ik de het account wil activeren, komt er een melding dat ik het account al geactiveerd is. Wat kan hier aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Leny NS 16 February 2015, 09:13

Bekijk origineel

1 reactie

Badge
ik probeer al een tijdje Mijn NS te activeren, maar dat lukt niet. Als ik wil inloggen komt er een melding dat ik eerst het account moet activeren. Als ik de het account wil activeren, komt er een melding dat ik het account al geactiveerd is. Wat kan hier aan gedaan worden?

Bleekveld, welkom op het forum. Wellicht kan ik je verder helpen. Het kan namelijk zijn dat een 'ander' e-mailadres al gelinkt is met je MijnNS account. Je mag mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en je e-mailadres. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.

Reageer