Activeren account

• 4 maart 2015
  • 5 reacties
  • 313 Bekeken

Ik heb een account gemaakt maar het lukt niet om deze te activeren. Ik krijg een bevestigingsmail met activatielink. Als ik daar op klik dan staat er u heeft reeds een account, en als ik dan in wil loggen, dat staat er u account is nog niet geactiveerd. Nu kan ik dus niet verder.

5 reacties

Badge
Beste myrthe.den.toom, welkom op het forum! Het klinkt alsof er een technische fout in je account zit, hier kun jij zelf uiteraard niks aan doen. Ik kijk graag voor je na waarom het niet lukt je Mijn NS-account te activeren. Zou je een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens en e-mailadres? Je kunt een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en hierna te kiezen voor 'stuur bericht'.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige producten'.
Het klinkt eerder als een technische fout in jullie site, want dit is een veel voorkomend probleem....
Ik heb hetzelfde probleem. Als ik het linkje volg om mijn account te activeren krijg ik dit bericht: "Uw aanmelding is voltooid. U heeft reeds een account". Maar als ik daarna probeer om in te loggen staat er dat mijn account niet geactiveerd is.
De ICT afdeling zou toch moeiteloos moeten kunnen achterhalen waarom mensen deze melding elke keer krijgen....
Ik heb hetzelfde probleem. Als ik het linkje volg om mijn account te activeren krijg ik dit bericht: "Uw aanmelding is voltooid. U heeft reeds een account". Maar als ik daarna probeer om in te loggen staat er dat mijn account niet geactiveerd is.

Hi krystell.statie! Welkom op het NS Forum! Vervelend dat het account activeren niet lukt. Je mag mij hiervoor een privébericht sturen. Dan help ik jou daar verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".

Reageer