beantwoord

Activeren account

  • 21 januari 2016
  • 2 reacties
  • 395 Bekeken

Ik wil graag mijn account activeren, maar dit lukt niet. ik klik op de link, en dan moet ik inloggen. Vervolgens vul ik mijn gegevens in en staat dat ik het account nog niet geactiveerd heb. Kunnen jullie dit doen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 21 januari 2016, 16:49

Welkom op het NS Serviceforum Karlijn. Ik heb je UserName een beetje aangepast, omdat de toevoeging NS er is voor de moderators op dit forum. Zou je mij middels een privébericht NAW-gegevens en mailadres kunnen sturen? Dan kijk ik even na wat er fout gaat.

EDIT: Gaat er iets mis bij het aanmaken van Mjin NS? De KlanteNService kan altijd nagaan wat er in het proces (eventueel) vastloopt. Aarzel dus niet om ze even te bellen of een tweet te sturen. Ze zijn 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Karlijn. Ik heb je UserName een beetje aangepast, omdat de toevoeging NS er is voor de moderators op dit forum. Zou je mij middels een privébericht NAW-gegevens en mailadres kunnen sturen? Dan kijk ik even na wat er fout gaat.

EDIT: Gaat er iets mis bij het aanmaken van Mjin NS? De KlanteNService kan altijd nagaan wat er in het proces (eventueel) vastloopt. Aarzel dus niet om ze even te bellen of een tweet te sturen. Ze zijn 24/7 bereikbaar.
Ik heb geen privébericht meer ontvangen van Karlijn.

Reageer