beantwoord

Activeren Mijn NS

• 1 januari 2016
  • 6 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb mijn NS via de link op de mail geactiveerd maar kan niet inloggen,er staat vaak dat de account niet geactiveerd is?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 2 januari 2016, 11:57

Ik heb even beide accounts uit het systeem verwijderd want ik vermoed dat er een fout in de accounts zat. Over 24 uur kan je met één van de twee mailadressen (ik heb deze even verwijderd uit je vorige post vanwege privacy) een nieuw account aanmaken. Dan zou het wel gewoon moeten lukken. Mocht je nog steeds problemen ervaren, laat het dan even weten.
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Jalal, welkom op het serviceforum.

Soms gaat er inderdaad iets mis bij het activeren van een account. Als je in de tussentijd nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice kun je mij wel even een privébericht sturen met daarin je NAW-gegevens en het e-mailadres wat je gebruikt voor het account. Ik kan dan even controleren waar het precies verkeerd gaat.
Hallo Laura,
Bedankt voor uw antwoord,kunt u meer uitleggen welke gegevens die nodig zijn?
Mijn mail adres is ******** of ******** en met beide adressen ging niet te inloggen!tot nu toe.
Mvg,Galal

Ik heb even beide accounts uit het systeem verwijderd want ik vermoed dat er een fout in de accounts zat. Over 24 uur kan je met één van de twee mailadressen (ik heb deze even verwijderd uit je vorige post vanwege privacy) een nieuw account aanmaken. Dan zou het wel gewoon moeten lukken. Mocht je nog steeds problemen ervaren, laat het dan even weten.
oké bedankt ,ik probeer dus morgen met een nieuwe mailadres te registeren.
Sorry maar hoe kan dan private met je berichten over dit eis?
Gr,Galal
Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken vervolgens te kiezen voor 'Stuur privébericht'. Als je echter direct wil worden geholpen is het sneller om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice 030 - 7515155, via onze chat, via Twitter of Facebook. Wij moderators zijn niet 24/7 aanwezig op het forum en kunnen daardoor niet altijd direct reageren.
oke alvast bedankt

Reageer